메인 콘텐츠로 스킵하기
도움말
1단계 편집 중 —

알림: 귀하는 지금 열람하신 선행 작업 안내서를 편집하고 계십니다. 변경된 사항들은 이 선행 작업 단계를 사용하는 모든 4 안내서에 영향을 미칩니다.

단계 유형:

끌어서 재배열 합니다

Remove battery first.

Remove right side shell. There are two screws that are right behind the strap that also need to be removed.

Prepare to keep track of many tiny screws.

Keep track of where all your screws unscrew from. Some of these screws have a slightly different size compared to others and will get stuck inside the holes when putting it back together.