메인 콘텐츠로 스킵하기
도움말
12단계 편집 중 —

알림: 귀하는 선행 작업 안내서를 편집하고 계십니다. 변경된 사항들은 이 선행 작업 단계를 사용하는 모든 3 안내서에 영향을 미칩니다.

단계 유형:

끌어서 재배열 합니다

Sebenzisa intambo ukudosa isikhuphukeli sephayiphu edlulisa amanzi phezulu kabuthaka.

Ynza mbala bona intambo ihlangana nepoto yennyawo ezintathu ukuvikela ipoto yennyawo ezintathu ingaweli phasi.

Qala umphezulu wepoto yennyawo ezintathu bona ulinganele nesikhuphukeli sephayiphu edlulisa amanzi bona ibe seskhaleni esisekelako.