도움말
1단계 편집 중 —

알림: 귀하는 지금 열람하신 선행 작업 안내서를 편집하고 계십니다. 변경된 사항들은 이 선행 작업 단계를 사용하는 모든 17 안내서에 영향을 미칩니다.

단계 유형:

끌어서 재배열 합니다

Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.

Power off your iPhone before beginning disassembly.

Your phone's rear cover may have two #000 Phillips screws or Apple's 5-Point "Pentalobe" screws. Check which screws you have, and ensure you also have the correct screwdriver in order to remove them.

Remove the two 3.6 mm Pentalobe or Phillips #000 screws next to the dock connector.