기기를 고치세요

수리할 권리

부품 & 도구

알림: 귀하는 지금 열람하신 선행 작업 안내서를 편집하고 계십니다. 변경된 사항들은 이 선행 작업 단계를 사용하는 모든 11 안내서에 영향을 미칩니다.

영어
프랑스어
8 단계
Use a plastic opening tool to remove the ambient light sensor connector from its socket by gently prying upward.
  • Use a plastic opening tool to remove the ambient light sensor connector from its socket by gently prying upward.

Utilisez un outil d'ouverture en plastique pour retirer le connecteur du capteur de luminosité ambiante de sa prise en le soulevant délicatement vers le haut.