알림: 귀하는 지금 열람하신 선행 작업 안내서를 편집하고 계십니다. 변경된 사항들은 이 선행 작업 단계를 사용하는 모든 23 안내서에 영향을 미칩니다.

영어
프랑스어
6 단계
Remove the following Phillips screws from the battery connector bracket:
Removing the battery connector bracket screws
  • Remove the following Phillips screws from the battery connector bracket:

  • One 2.2 mm screw

  • One 3.2 mm screw

  • During your repair, keep track of each screw and make sure it goes back exactly where it came from to avoid damaging your phone.

Retirez les vis cruciformes suivantes du cache de connecteur de la batterie :

Une vis de 2,2 mm

Une vis de 3,2 mm

Lors de la réparation, notez bien l'emplacement de chaque vis et assurez-vous qu'elles soient remises exactement au même emplacement pour éviter d'endommager votre téléphone.