알림: 귀하는 지금 열람하신 선행 작업 안내서를 편집하고 계십니다. 변경된 사항들은 이 선행 작업 단계를 사용하는 모든 60 안내서에 영향을 미칩니다.

영어
스페인어

2 단계 번역 중

2 단계
Bend the battery cable slightly away from its socket on the logic board so it does not accidentally connect itself while you work.
  • Bend the battery cable slightly away from its socket on the logic board so it does not accidentally connect itself while you work.

Dobla el cabre de la batería ligeramente para alejarlo de su conexión en la placa madre para evitar que se conecte accidentalmente mientras trabajas.