메인 콘텐츠로 스킵하기

알림: 귀하는 선행 작업 안내서를 편집하고 계십니다. 변경된 사항들은 이 선행 작업 단계를 사용하는 모든 5 안내서에 영향을 미칩니다.

영어
프랑스어
5 단계
Rotate the display assembly up until it is roughly vertical. This will allow easier access for disconnecting the remaining cables.
  • Rotate the display assembly up until it is roughly vertical. This will allow easier access for disconnecting the remaining cables.

  • Use a spudger to disconnect the black ribbon cable labeled "2."

Soulevez l'écran à peu près à la verticale. Ceci facilite la déconnection des autres nappes.

A l'aide d'une spatule (spudger), déconnectez la nappe noire marquée "2".