메인 콘텐츠로 스킵하기

알림: 귀하는 선행 작업 안내서를 편집하고 계십니다. 변경된 사항들은 이 선행 작업 단계를 사용하는 모든 66 안내서에 영향을 미칩니다.

2 단계 번역 중

2 단계
Bend the battery cable slightly away from its socket on the logic board so it does not accidentally connect itself while you work.
  • Bend the battery cable slightly away from its socket on the logic board so it does not accidentally connect itself while you work.

Biege das Akkukabel leicht von seinem Anschluss auf dem Logic Board weg, damit es sich nicht versehentlich wieder selbst verbindet, während du arbeitest.