Skip to main content
영어
이탈리아어
Step 2
Before we get inside, put on your X-ray glasses for a sneak peek. Many Bothans died to bring us this information. Just kidding. This image is courtesy of the friendly  X-ray experts at Creative Electron.
  • Before we get inside, put on your X-ray glasses for a sneak peek.

  • Many Bothans died to bring us this information. Just kidding. This image is courtesy of the friendly X-ray experts at Creative Electron.

  • While the overall layout is fairly unchanged from the original Apple Watch we tore down and X-rayed in 2015, it looks like there may be a few extra solder pads under the speaker (top right of this image).

Prima di entrare, ci mettiamo i nostri occhiali a raggi X per dare un'occhiata preliminare all'interno.

Molti Bothan sono morti per portarci quest'informazione. Stiamo scherzando. Questa immagine ci arriva grazie ai nostri amici esperti in raggi X di Creative Electron.

Mentre lo schema generale è praticamente invariato rispetto all'Apple Watch originario che abbiamo smontato e sottoposta a raggi X nel 2015, sembra che ci siano alcuni pad di saldatura aggiuntivi sotto l'altoparlante (in alto a destra in questa immagine).

귀하의 기여는 오픈 소스 Creative Commons 인가 하에 허가되었습니다.